Lördagen :)

Nu har det gått en hel helg utan uppdatering, vi har verkligen haft en supermysig helg!
I lördags klev vi upp vid 9-tiden, de som känner mig vet att sådant ALDRIG händer. Hur som helst så gjorde vi våfflor till frukost och sedan bestämde vi oss för att riva ut allt vi staplat i klädkammaren och försöka få någon typ utav ordning där. Nu ser man vårat nya fina klickgolv som vi la där inne när vi flyttade in, dessutom har alla mina skor fått sig ett skoställ som mamma köpte för 50:- på rusta, VÄRT. Vi flyttade även in min expidithylla från ikea så vi kunde få lite mer hyllor att ställa saker i. Nu är det finfint!

Sedan gick vi på en promenad i kylan och köpte mat och tikskydd till Java som snart börjar löpa.
När vi kom hem så var det bara att byta om och åka till jobbet.

När jag sedan kom hem så var Jonathan på besök från Markaryd, det är alltid kul att ha honom här :)
Johan och Jonte stod och lagade mat för fullt och efter maten skulle vi se en film som vi försökt se kvällen innan, Surogates. På fredagen hade vi försökt se den, jag och johan men då hade han somnat efter 2 minuter. Gissa vad som hände två minuter efter vi satt på filmen på lördagen? zZzzzZZzzz...

Jag bestämde mig efter ett tag för att gå och lägga mig i sängen en stund och vänta på att mamma och pappa skulle ringa för att jag skulle skjutsa dom från en fest. jag skjutsade dem och kom hem klockan 02.00, då var jag trött.

Kommentarer
Postat av: Katarina

men satiken va skönt att få ordning i garddan då!!!

dessutom så är filmen där rätt bra, Haha. se den mer på dagen nästa gång! puss darling

2010-02-22 @ 14:25:23
URL: http://mittlivistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0