idioter....

jag blir så less, min plånbok är stulen och den person som stulit den har använt mitt kort. Hur kan man vara så jävla elak? dessutom har jag ett ganska bra hum om vem det är som har gjort det, det bevisar bara att man inte kan lita på människor i huvudtaget. jag känner mig uppgiven och jag vet inte vad jag ska göra, jag har spärrat kortet och gjort en polisanmälan men jag har ingen koll på alla mina kort, jag kan inte avgöra hur många kort jag hade där i eller vad det var för kort. vet några självklara men det är ju förbannat att personer är så jävla elaka. tänk om dom skulle råka ut för samma sak?

idag ska jag gå på banken, ringa runt och spärra kort, skaffa nytt körkort osv.osv.

FÖRBANNAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0