förhoppningar

Jag var på arbetsintervju här om dagen och jag bestämde mig för att ha lite is i magen och inte bygga upp förväntningar för att jag inte vill bli besviken om jag inte skulle få det. Nu har jag insett att jag inte kan vara kall längre, jag hoppas så innerligt att jag får börja jobba på Albrekts Guld. Tänk att få klä upp sig på morgonen, fixa håret, sätta på sig fina smycken och rulla iväg till jobbet där man får utvecklas varje dag.

Det låter som något töntigt och konstigt men för mig är det viktigt att få stimulans på jobbet, jag vill känna när jag kommer hem att jag överträffat mig själv och att jag får ha lite ansvar, att jag har hjälp någon.

Det var väl allt.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Vi håller våra tummar tillsammans!!!!

2010-02-20 @ 01:22:19
URL: http://mittlivistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0