En plats i solen

Jag har hittat ett nytt favoritprogram, kanske inte det bästa genom historien men ser jag att det är på tvn så zappar jag aldrig förbi! En Plats i Solen, programet går på 8an och handlar om människor som söker boende utomlands, det kan vara vi världens alla hörn, programledaren, en fastighetsmäklare från England väljer ut 5/6 hus som paren får titta på. Man får höra hur de resonerar och man får veta mycket om landet i allmänhet. Faktiskt riktigt bra, kanske man ska söka fastighetsmäklarprogramet ändå! ;d tror att det skulle vara otroligt roligt och Johanna verkar ju tycka om det!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ahhh jag fattar vilket program du menar! Tän om man fick leva så. Slippa förbannad kylan! Jag och gubben pratar typ konstant om Kroatien Haha kan du inte bli mäklare och hitta något till oss där?! ;)

2010-02-22 @ 17:15:27
URL: http://mittlivistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0