Efter en härlig och fullspäckad sommar

Efter en härlig och fullspäckad sommar bär det snart av till Grekland, har aldrig varit där tidigare så det ska bli otroligt spännande! Har haft rätt så dålig uppdatering på bloggen måste jag säga men det får jag försöka ta igen!

Idag börjar jag inte jobba förän 16.30 vilket känns härligt när solen skiner och det är varmt ute! Har tänkt mig ut till mor och far en stund trots att dom inte är hemma, får slita med mig bikinin och försöka sola en stund. Hade byggt upp en rätt skön bränna men sedan hände något :p nu är den borta.. Om jag inte vill bränna sönder min kropp i Grekland så bör jag nog bli lite brun innan vi åker!

Har bakat en kladdkaka idag trots att jag inte borde äta den, borde egentligen åka till ica maxi och köpa nutrilett att köra med sista veckan innan avresa. Kanske svänger förbi och gör det innan jag åker ut till mamma och pappa..

Det ska bli SÅÅÅÅÅ skönt att åka iväg en vecka bara jag och Johan! ♥


bild: Le Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0