spännande vecka

God morgon gott folk!

Igår cyklade jag för första gången till jobbet, det kändes fantastiskt. Jag blev tvungen att svettas lite, efter halva vägen kände jag verkligen hur jag bara ville vända om om men jag bytte låt på mp3n och sedan tog jag ny fart, jag stannade inte en enda gång. När jag kom till jobbet var jag helt död men ack så stolt, jag jobbade på som en tok och sedan cyklade jag hem. När jag kom hem var det middagsdags och sedan hoppade jag in i duschen. Vid halv sju bar det iväg mot Sävar för att fira min kusin som blivit så stor, 2 år! Han var lycklig över alla sina presenter och han hade så mycket att berätta, synd bara att man inte förstår ett ord vad han säger. Som han söra på så måste det vara något viktigt.
När vi kom hem så gick vi ut på en långpromenad med Java då vi talade om en resa vi ska göra i slutet på sommaren och Johan berättade att han köpt en ny mobil medans jag varit på jobbet :)
Sedan var klockan 22 och vi köp isäng.

efter gårdagen känner jag att det är dags för förändring, alla härliga dagar ska jag cykla till jobbet, jag ska verkligen försöka, om en vecka eller så lär det inte vara lika tungt längre. Jag ska träna mer och äta sundare, en ordentlig frukost, något lätt till lunch och jag ska äta regelbunden nyttig middag. då kanske det händer något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0