seg dag

Idag har varit en otroligt seg dag, känner mig konstig i hela kroppen, någonting som sprider sig som pesten i mitt blod ungefär. Igår grillade vi till middag och det blev fantastiskt gott! Har ätit lite sallad som blev över till lunch idag, den var GOD! Nu ska jag ta på mig ytterkläderna och bege mig till Arken Zoo, Java ska få ny mat, tror minsann även att det är dags att köpa något annat än valpfoder, lillan börjar bli stor nu.

Snart är det dags att boka flyg från sthlm också, det får jag icket glömma!


Java 8 veckor.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Sv; Ja det är jättemysigt.. Man blir så glad!



Hallå vadå boka flyg från sthlm? Nu fattar jag noll! Du skulle ju åka hem med din Mamma?

2010-04-06 @ 18:48:34
URL: http://mittlivistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0