pinsamt tv4

Jag vill bara prata lite om Nyhetsmorgon, vilket fruktansvärt program. Jenny Östergren, hon talar inte till kameran, hittar inte rätt kamera när hon väl ska söka lite kontakt och när hon väl hittat den så ler hon det falskaste, fjantigaste leendet jag sett. Tillsammans med Steffo Törnquist blir detta barnprogram, han är som ett barn. När Östergren utmanande ber honom att testa rulla stekt lök mellan två skedar så säger han: "Ja, det kan jag, det är väl inga konstigheter! ........Hur gör man?", precis som om en dålig manusförfattare tvingat honom att säga det där om och om igen. De skojar friskt om kockens sömn vilket inte är roligt, det är allvarligt, varför inte prata om sådant istället för blommor? Att sova 4 timmar/ dygn på McDonalds och sedan upp och jobba, detta 6 dagar i veckan när man jobbar inom hotell- och restaurangbranchen är ett mer intressant samtalsämne än att se när de blir inpackade i fruktgegga för att förhindra rynkor.

Nej tack, nu byter jag kanal.

Kommentarer
Postat av: Annika

Det var längesedan jag slutade titta på Tv4 med Jenny&Steffo det känns helt oproffsiga, mycket flams och in-side jokes. Plus Jenny engelska är som en 8-årings - pinsamt!

2010-04-09 @ 08:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0