Helgens planer

Idag är ytterligare en tung dag, det regnar i Umeå, Java har börjat löpa och själv är jag dyngförkyld, inte nog med det; Johan ska på Afterwork ikväll så jag en ensam en fredagkväll, olyckligt.

Dock har jag faktiskt varit någorlunda produktiv, har suttit i 2 timmar med förberedelser inför högskoleprovet imorgon och jag har varit på Willys och handlat lite, dock insåg jag på vägen hem att jag glömt både det ena och det andra, som tur är så är det ju inte allt för långt till Coop Nära.

På schemat imorgon ligger högskoleprovet som sträcker sig över hela dagen och på kvällen blir det nog fest. Känner mig inte så taggad men med tanke på vilka som hörs ska vara med så känner jag att det rycker lite i partynerven.
På Söndag verkar det som att jag och Sanna ska ta våra tjocka plånböcker och åka till IKEA, får dock se hur vi löser det med bil och så, det skulle vara fabulöst!

Dags att gå på en kortis med Java.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hihi faaan så gött med fest efter provet. Då får du släppa alla nervs och bara slappna av! Jag tycker att det låter, som du sa FABULÖS

2010-04-09 @ 16:51:32
URL: http://mittlivistorstan.blogg.se/
Postat av: evelina

ooh högskoleprovet! duktig du är jag önskar att jag också va smart haha :P

2010-04-10 @ 00:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0