Fantastisk dag på IKEA

Kan säga att igår morse när larmet ringde klockan 6 hade jag sovit ca 2 timmar och var inte särskillt pigg. Vi hade bestämt att vi skulle åka klockan 07.00, som tur var så ringde Sanna och lät ännu tröttare och sa att vi kanske skulle ta IKEA nästa helg istället. Det tyckte jag lät som en bra idé så jag somnade om och vaknade 10.30 av att telefonen ringde, då var det hon igen. Hon hade kommit på att vi lätt skulle hinna gå en sväng på IKEA om vi åkte typ på en gång så hon skyndade sig hit och jag hoppade i kläderna och sedan drog vi! Det kändes verkligen impulsartat kan jag lova!

Förrutom att det var otroligt kul att bara helt plötsligt dra ned till IKEA så var det fantastiskt väder hela dagen. Jag hade en T-shirt, strumpbyxor, sommarskorna och skinnjackan och jag frös inte ens! I hörnefors stannade vi och köpte varsitt par solglasögon och en glass var, det var underbart!

När vi var där nere hade vi 4 timmar på oss att strosa omkring och det gick superbra, Sanna som skulle köpa nya möbler till sin lägenhet hittade tusen saker, själv fick jag hålla på pengarna lite :( Vi gick för övrigt in på Bianco Footwear när vi var där för att vi såg att de hade 70%, 50% och 20% rea på hela butiken.

Hittade mina drömskor... Dom var gråa i mockaliknande material med en svart glansig kilklack och tre svarta glansiga remmar uppe på foten + peeptoe. För en gångs skull så fanns det kvar i min storlek på rean men tyvärr kunde jag inte köpa dessa.. :/ nu skulle jag gå in på hemsidan och kolla om dom fanns där men det gör dom inte :O VARFÖR?

Fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0