åhnej

Jag är superslö idag, igår innan jag gick och la mig var jag ute med java en stund, helt plötsligt blev jag tvungen att hosta, jag hostar aldrig. Och vad var det för host? Jo, en ihålig mardrömshost. Jag avskyr dessa hostningar då det låter som att jag har något fel på halsen.......
Inatt vaknade jag upp av en sådan hostattack och jag trodde aldrig mer att jag skulle få känna luft i mina lungor, hemskt var det! Imorse när jag vaknade klev jag upp och böjde mig ned efter sockarna, vad hände? jag började hosta. Jag har en stor klump i halsen som inte vill försvinna och den gör ont. Jag har drömt konstiga drömmar om utvecklingsstörda lila hästar hela natten, små flickor som dansar uppe på ett brinnande loft, för att inte glömma den jobbiga onkända ungen som gick över 3 ängar i djupsnö för att komma och visa bilder på sig själv, vad betyder detta!?

Jag måste dricka ton med vitaminer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0