5 år ♥

Idag är det den 13 april och jag och Johan har varit ett par i 5 år, är inte det otroligt? ♥

Planen är att jag ska gå ut och njuta av det underbara vädret en timme eller så, efter det är det städning som gäller. sängen ska renbäddas, fönstrena KANSKE putsas, det ska diskas, vikas kläder, dammsugas och plockas. måste städa på toaletten också. Sedan kommer hjärtat hem. Då ska jag ha hunnit med att baka en kaka av något slag. Någon som har någon idé om en långpannekaka som tydligen absolut inte får vara mockarutor?

Skulle behöva bada Java idag också, kanske klippa klorda och frisera henne lite inför helgen. men vi får se hur mycket tid det blir över.

Vilken härlig dag, just i denna sekund älskar jag livet. ♥










Kommentarer
Postat av: Katarina

Hihi ni var ju dyngsöta på sista bilden ju! Grättis Darling

2010-04-13 @ 14:40:48
URL: http://mittlivistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0