nu är hon 4 månader!

Lillan blir bara större och större, i onsdags fyllde hon 4 månader, det firades med några skinkbitar i middagen (yaaay) Hon har tappat sin första tand och är bakhög, gulligt värre. Har tagit otorligt många bilder på det lilla livet, måste lägga upp dom på bloggen snart! Hon har också åkt rutchbana för första gången i sitt liv, det tyckte hon om kan jag lova, direkt vi kom ner på marken så tog hon fart och sprang upp för trappen igen för att få åka ner! Till veckan ska hon få börja vara hemma ensam då jag jobbar under dagarna, inte långa pass naturligtvis men bara så att hon får lära sig. hittills har det gått väldigt bra att vara ensam.

Igår var jag på bio med Nina, mamma, eva, sanna och amanda och såg Flickan som lekte med elden. Jag kan knappt vänta tills nästa film kommer ut, dessutom är det ju Twilight snart också, den får jag inte missa!

Imorse åkte johan till sthlm för något jobbmöte eller så. han kommer hem imorgon eftermiddag, det känns tråkigt, jag vill inte vara ensam på helgen så jag har bestämt att jag och Java ska åka ut till mamma och pappa ikväll och spendera kvällen och morgondagen där. då får hon busa med Troja och springa omkring i skogen!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0