nicklas

Idag har alla mina tankar gått till Familjen Norgren som förlorat en älskad son och bror. Ingen kan nog riktigt förstå att det är sant. Det enda vi kan göra är att finnas här för er.

Jens, älskade vän. En gång i tiden lovade jag dig att jag alltid skulle finnas här för dig, det gör jag fortfarande.
Du vet var du kan hitta mig. Hoppas att du kommer förbi ikväll så att jag får krama om dig!

Nicklas, du sitter säkert uppe och tittar ned på alla fina ljus som är tända för dig, alla dikter som skrivs till dig. Vi är många som tänker på dig, dina nära vänner som tänker på alla fina minnen, dina föräldrar som tänker på första gången de fick hålla dig i sina armar. Jag hoppas att du också någonstans gör det. Vi är många som ska ta hand om din storebror och din familj, oroa dig inte för det, vila bara i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0