Frisyr till studenten

imorse skjutsade jag hjärtat till flyget, han ska vara i Hamburg i helgen, han blir där över sin 20-årsdag, inte kul. Sedan åkte jag hem och kröp ner i sängen igen, försov mig nästan men skyndade mig till skolan och kom i perfekt tid till Rättskunskapsprovet, kändes som att det gick helt okej men man vet ju aldrig. Sedan hade vi Religion, då pratade vi om etik & moral, det var intressant. Slutligen så hade vi praktiskt och teoretiskt HLR-prov i Arbetsmiljö&Säkerhet.

Efter skolan skyyyyyndade jag mig till jobbet, kastade i mig lite käk och stämplade in. Jobbade bara tre timmar så det var helt okej!

Nu sitter jag här hemma och funderar på hur jag ska göra med studenten, ska jag köpa hårförlängning med clips och satsa på hollywoodsvall eller ska jag bara göra slingor i håret och platta det, kanske ha någon fläta?

Hollywoodsvall ala Beyoncé?




Eller


Zöe Salmon's flätor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0