Ny hårfärg

Imorse när jag vaknade och klev upp så skyndade jag mig att ta på mig träningskläderna och gympadojjorna  och drog ut på en springtur. När jag kom hem duschade jag snabbt och insåg att jag tycker att hårfärgen blev lite för mörkt för årstiden, jag klädde på mig och åkte till jobbet.

När jag kommit hem så satte jag mig på balkongen, det var 28 grader och inte ett moln på himlen!
Då ringde mamma och sa att det var taccos hos dom och undrade om jag ville äta där, självklart!

Efter maten bestämde jag mig för att göra slingor, det blev jättefint! är supernöjd, det är som en "caramel-färg", vet inte hur jag ska förklara det men med lite fler ljusare slingor i olika nyanser så kommer det att bli FAB!

Det här är den bild jag hittade som var närmast sanningen, mitt hår är dock något mörkare.


Kommentarer
Postat av: ngirlisch

mahaha ja jboy! blev ju ba tvungen. you have inspired me.

2009-05-18 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0