mer slingor

Inatt städade jag lägenheten, det är inte 100% rent i alla rum men det skiter jag i, det såg förjävligt ut innan :P

Om 10 minuter går bussen in till stan, ska hämta johans bil och sedan åka och hämta sanna som ska komma och hälsa på idag :) Har en liten överraskning till Johan som jag ska fixa idag eftersom att han har fyllt 20, hoppas att han blir glad!

Sanna ska slinga håret på mig, är fortfarande inte helt nöjd, det ska fara perfekt till studenten.

Nej, nu ska jag springa ut till bussen
puss ♥

Kommentarer
Postat av: lalalalani

jahajahajahajahajaha, här duger inte ens tjänster minsann nähänähänähänähä :O:O:O:O ?!?!?!?!?! :(:(:(:(:(:(:( skjuter migsjälv i minnen med en pilbåge

2009-05-21 @ 22:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0