inte länge kvar till studenten nu!

oooh, nu är det inte länge kvar till studenten, längtar så otroligt! :D
Jag och mamma har bokat en fotograf som ska ta mina studentbilder, det känns spännande, har aldrig gjort något liknande!

imorgon fyller pappa 50 och det kommer bli ett himla ståhej, jag ska försöka träna idag eftersom att jag och katta har gjort upp en deal att vi ska träna tre gånger i veckan och bara äta nyttigt! fram till studenten. Det känns roligare när man har någon som gör det med än, då vågar man inte synda på samma vis!

Ikväll har jag planer på att vara med nina en sväng, får se vilken tid det blir men det måste hända idag :)

Har förövrigt hittat en suuuperbra blogg som skriver om allt jag vill alltidinredning.blogg.se, den är FAB!
har fått några idéer därifrån så jag ska övertala johan att vi ska göra FINT på balkongen i sommar, hoppas att han går med på det ;)

Nu ska jag plocka ihop mina prylar och sedan skynda mig på affären!

SES! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0