Fat burner

Nu har jag äntligen tagit tag i träningen! Jag och en tjej på skolan har kommit överrens om att vi ska äta nyttigt, träna mycket och verkligen satsa nu. Det känns skönt att man är två som gör det, annars är det så lätt att bara skita i det.

När jag vaknade var det jättefint väder, skyndade mig ut i solen men hann bara sitta där i 10 minuter, då började det blåsa och det var inte alls skönt.. Så nu sitter jag här inne, äter gröt och lyssnar på Paolo Nutini :)

Hittade förresten en till frisyr som jag starkt funderar på att ha under dagen på studenten, kanske gör om den på kvällen för att det ska passa till klänningen. Nu ska jag åka in till stan, köpa toning som jag tänkte sätta i för att få en jämnare ton i håret, sedan skölja ur det NOGA, låta det vara en stund och ikväll KANSKE lägga i slingor :) får inte glömma silvershampoot! Nina måste nog klippa luggen på mig, nu är det inte ens en lugg, bara en klump med hår :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0