två dagar kvar

Nu är det inte länge kvar tills jag far. är huuur nervös som helst! har ingen aning om vad som väntar i huvudstaden! Vet inte vart jag ska när jag stigit av planet, vet inte hur jag ska ta mig till någon buss, vet inte vart jag ska, vet inte till vem, osv,osv. Dessutom står det helt stilla i huvudet, vet inte vad jag ska packa med mig! vad är viktigt?! :O

Skulle behöva akutklippa luggen, undrar bara hur.......

Jag och nina har varit i bygdsiljum idag, det var ROLIGT, vi ägde kan man väl säga.


Kommentarer
Postat av: lalalala-lemiz

tänk vad kul det är att det alltid är dom finaste på dig och skummaste på mig som visas för världen

2009-03-08 @ 20:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0