torsdag

Igår var jag på eneritingets mässa, först var vi på en introduktionsdebatt om energi och framtiden och sedan strosade vi omkring bland montrarna för att sedan klockan halv två gå på en session som VVSföretagen stod för. Tänkte lyssna på pappa som skulle prata men robert ringde och sa att han hade tid att träffas så jag drog dit istället =)
Vi drog och fikade och pratade lite allmänt och uppdaterade oss själva i varandras liv och sedan åkte jag hem till lägenheten.

Senare på kvällen så åkte jag och magda in till stan för att träffa några kompisar till henne, vi satt och såg fotboll på en bar inne i stan tillsammans och det var mysigt =)

Idag har jag inte gjort särskillt mycket på praktiken, har kopierat av en pärm och fyllt tio introduktionspärmar, skrickat namnlista med personnummer til rederiet inför årsmötet på birka cruises och fikat :P När jag slutade så åkte jag till stan för att träffa magda, vi gick på stan til klockan sex, då var vi ganska less men lite smink och några örängen rikare hihi ^^

Nu ska vi se på film och bara ta det lugnt =) puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0