Ny frisyr

Nu är det verkligen mycket som händer, i veckan har jag jobbat som ett psyk och gör det fortfarande, på söndag drar jag till STHLM för praktik i 10 dagar, kommer hem lagom till UF-mässan där vi ska stå i två dagar. Veckan efter det så är det ytterligare en praktikvecka och jobb som gäller men jag vet att det är värt alltihop eftersom  att sista veckan drar jag till London med klassen! slutningsvis är det påsklov i en vecka!

Jag har något som ligger och gnager på insidan, det är ångesten över min vikt.. Jag vet att folk kommer att säga "sluta, du är inte fet" osv (förhoppningsvis) men jag har aldrig kännt mig så ful och äcklig.. Jag måste klippa mig och äta nyttigare, tvätta mina kläder och ta mig i kragen.
I helgen tänker jag påbörja en pulverdiet för att minska lite i vikt, inte mycket men bara så att jag själv känner mig bättre till mods. Efter det ska jag äta nyttigt och inte trycka i mig massa godsaker. iaf försöka..

Nu till något roligare, tänkte verkligen satsa på en ny frisyr den här gången men jag är ju väldigt konservativ, vet inte om jag vågar mig på något nyss, särskillt såhär inför london och det då man vill se fräsh ut, iofs är väl allt bättre än det jag har nu men :p hur som helst, nina visade mig en frisyr som jag föll för direkt. vill klippa av mig det slitna och då lär det bli i den här längden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0