Fredagen

shulululu, dålig uppdatering men har inte så mycket tillgång till dator :P

Börjar väl lite om praktiken i fredags, det hände inte så mycket förrutom att det var ett möte med chefen om årsmötet och om hemsidan som ska uppdateras. Jag och Lena satt och försökte ta reda på hur man lägger in bilder. Efter många om och men så löste vi det och resultatet blev bra! Jag fick i uppgift att under måndagen (idag) granska hemsidan med kritiska ögon och skriva ner vad jag tyckte var dåligt och vad som var bra. Eftersom att Lena var på kurs idag så började jag inte förrän vid 10-tiden och gick hem runt 13.00. Direkt efter jobbet åkte jag till Robert, virrade bort mig på 30 sekunder men hittade som tur var tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0