SIMS 3

Gooodmorgon!

Igår mina vänner, köpte johan Sims 3 åt mig! som jag har längtat!
Det är mycket svårare än vanliga sim2 som jag alltid spelar och et är svårt att ställa om sig.
Dessutom är det så sjukt många nya funktioner att det kommer ta lång tid innan man har lärt sig allt i spelet ;D

Jag ska jobba stängning på mcd ikväll vilket känns skönt, har inte jobbat på hela veckan av någon jättekonstig anledning och nästa vecka har jag tagit ledigt så att jag ska kunna njuta av min student, helt stressfritt, inga tider att passa dagen efter eller inte jobba på kvällen så jag måste stressa med allt som ska göras.

Imorgon tror jag att mormor kommer, det blir roligt. tycker så synd om henne som måste sitta själv uppe i sin lägenhet i skellefteå hela dagarna. Hon kommer att vara hos oss under hela studentveckan, anton går ju ut nian också så hon får verkligen vara med på allt det roliga!

Nu ska jag och johan åka till café victoria och se om dom har öppet.

So long fellas
puss ♥

Kommentarer
Postat av: from n to da i

walla! du måste visa mig ALLT!

2009-06-06 @ 14:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0