läääängtar tills tisdag!

På tisdag ska vi åka till Sundsvall och titta på lilla Thea, jag längtar så otroligt mycket!
Både jag och Johan hoppas innerligt att hon är som uppfödaren beskrivit henne, om så är fallet kommer vi att hämta henne till helgen!

Nu har jag städat ur rummet hos mamma och pappa, lillebror fick mitt stora rum istället och det är vettigt eftersom att jag ändå aldrig är där. Det känns konstigt att jag kommer att bo här på riktigt nu men samtidigt är det inte så stor förändring då jag trivs otroligt bra här och spenderar största delen av min tid här.

Idag har jag jobbat, det var kaos under lunchrushen men vi som jobbade utgjorde ett bra team :)

Efter jobbet åkte jag till mamma och pappa för att packa mina saker och nina kom över för att hjälpa mig. Jag har aldrig flyttat i hela mitt liv och har igen aning om hur man packar effektivast men nina hon är flyttmästare! Det gick väldigt snabbt och nu har jag fyllt lägenheten med lådor!

Nu ska jag fortsätta packa upp mina böcker =)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0