2 dagar kvar!

Igårkväll när jag slutade jobba åkte jag ut till mamma och pappa, där var det fest, Malin, Tobbe, Ulf, Britt, Johan, Joel, Amanda och Emelie var där. Amanda, Emelie och Joel sov som stockar och syskonen med sina respektive satsade på champagnen för att fira husköp och diverse!

Imorse när jag vaknade busade jag lite med Joel och hittade ett par gamla bilar som Anton lekte med när han var liten, Joel fick ta med sig dom hem :)

Jag har varit och hämtat ut pengar, köpt matskål, leversnyttar och tuggben till Java och sedan åkte jag iväg till jobbet igen.

Nu har jag precis kommit hem igen men johan är inte hemma, känns tråkigt att sitta här själv men han kommer väl snart :) Imorgon jobbar jag 10-15, ganska skönt men jag är rätt less nu, har jobbat varenda dag den här veckan, men det är det kanske värt, på måndag ska vi hämta lillan, som jag längtar!

Funderar på om jag kanske ska ta och klippa mig snart, hittade en bild på en frisyr som jag verkligen saknar!



Nej, nu ska jag gå och städa lägenheten, dags för lite nattstäd :P

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0