nytt jobb?

Nu börjar det bli dags för mig att söka ett nytt jobb faktiskt.

jag kollar på internet för fullt men det finns inte särskillt mycket, tror att jag ska gå ut med mitt cv och personliga brev till alla butikerna i närheten och se om de behöver personal.
På McD är det dåligt med jobb just nu, de har skurit ner på timmarna så att jag jobbar mindre än hälften mot för vad jag gjorde förrut, det känns inte bra.

Jag har mycket mer i skolan nu än vad det var förra terminen, jag kommer att få vara igång hela tiden om jag skaffar ett nytt jobb men jag känner att jag inte kan vara utan ett. Sar inte råd att leva utan ett jobb. Ska ju spara till en sheltie ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0