klarade teorin!!

Äntligen kan jag släppa teorin, KLARADE DEN!!!
känns hur skönt som helst, nu är det ur världen, var hur nervös som helst!

I veckan har det varit mycket, igår hade jag 4 prov som skulle göras så det har verkligen varit fullt upp!
Som tur är så har jag ju nya saker att se fram emot nu, ex. uppkörningen som är bokad, bygdsiljum på  tisdag och reunion på lördag!



Sedan så är det faktiskt så att det börjar närma sig LONDON!
jag kan knappt vänta, känns hur roligt som helst att äntligen få fara dit, som jag har längtat!
det enda jag önskar är att nina kunde följa med... :/ men vi kan ju fara dit när vi har råd ist? :)

Nej, nu ska jag rusa ut till bussen, seeya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0