ta mig tillbaks

Nu har jag samlat mig lite och känner mig faktiskt rätt utvilad, redo för nya tag!

Sitter på skolan och väntar på Robin, han är på lektion nu för en gångs skull.
Ikväll ska jag vara med nina, jag vill dra och se Kenny Starfighter så det ska jag försöka peppa både nina och robin till ;d

Idag är det typ helt dött på skolan, alla ligger hemma och sover efter en tung vecka, de få som är här ligger och sover på bänkarna, själv har jag suttit och kollat igenom alla bilder som är tagna, lagt upp lite på facebook och lyssnar på musik. Lyckades efter många om och men fixa mig en spotifyinvite (Tack M) så nu är lyckan fullständig :)

Det blev inte så att jag träffade Sanne i veckan men jag har planer på att åka dit i sommar och leva livet en helg eller så, men bara om hon har tid och ork ^^
Vädret i Umeå suger och jag hade hellre viljat vara kvar i England där det var soligt och varmt, det känns så surt med snö, slask och is.

Det här blev ett sjukt luddigt inlägg med det får vara så idag, jag bara skriver det jag tänker på, annars blir det ingen uppdatering alls :P


Kommentarer
Postat av: nathalie

Visst är hon söt!

Vi for ju och skulle para henne men hon ville inte :( så det blev inge bebisar nu till sommaren men jag vet inte om dom ska försöka para henne igen.

2009-04-06 @ 17:41:21
URL: http://nathaliebergstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0