nu måste jag ta tag i träningen

Idag är planen att åka hem och städa mitt rum. Har legat i sängen på ersboda hela morgonen och skrivit ett arbete på 3 sidor, fantasin flödar. inte. har typ 10 arbeten till som ska göras och förrutom det så är det omprovsdag på måndag, då har jag 2 prov som ska göras. nästa vecka är det inlämning av 2 stora uppgifter som knappt ens är halvgjorda, det gör mig rätt stressad.....

jobbar 4-8 ikväll, känns som ett ganska skönt pass. stängningen igår gick som sagt väldigt smidigt, vi var en kort och därför är jag väldigt imponerad över att vi bara behövde stanna över en kvart :)

Nu är det dags att åka på stadium och köpa en ny sportbh, måste komma igång med träningen....

Tänk när joel var såhär liten, tiden går fort! snart är han 1 år!




puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0