Lugg igen

Okej, nu har jag jobbat varenda dag den här veckan känns det som jag jag tror att det är sant. igår jobbade jag 10 timmar och tjänade typ ihop en hel månadslön, det kändes bra! nu behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag tänker gå och köpa en plattång imorgon/ikväll. Klippte mig förresten igår, vet inte om det känns bra eller dåligt men det är inte sommar längre så jag kände att förändring måste göras.

jag klippte lugg och tog bort alla slitna toppar, klippte också upp håret lite för att få lite mer volym. Det blev jättefint men eftersom jag haft samma tråkiga frisyr nu ett par månader så känns det givetvis väldigt underligt.

Det ösregnar ute och Johan kommer snart och hämtar mig, vi ska kolla med Niklas och Johanna om dom vill äta med oss ikväll, vi tänkte göra lite olika pajer eller något, det kändes väldigt gott! :)

Nu måste jag gå och städa mitt rum

g'bye mates

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0