inget ikea

Planen var att vi skulle på IKEA torsdag-fredag, vad hände? Jo, Johan berättar att han varken har pengar på kontot eller tid. Han har en stor spelning som ska göras på lördag och inför denna så var det ett inbokat planeringsmöte på torsdag. Han kunde inte heller ta leldigt från jobbet. Jag har redan tagit ledigt från skolan och sparat pengar.

för övrigt så har jag sett klart alla säsonger fram till det sjätte av sex and the city och jag menar, man kan aldrig få nog av dom där avsnitten, kan se dom om och om igen!

Idag börjar jag klockan två, slutar fyra och sedan ska jag garanterat på jobbet, har inte kollat ännu.

So long.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej mitt namn är Johanna jag skulle vilja komma i kontakt med dig, kan du maila mig? Vänligen Johanna Björkdahl

2008-09-04 @ 13:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0