Ikeaköpen

I helgen har vi ju som sagt varit i Sundsvall på IKEA och det var helt underbart! jag hade en superbra helg!
Nu har vi iaf köpt en tvbänk, lampor, tvbord osv, osv. Självklart finns det ytterligare några saker jag skulle vilja köpa där ifrån men jag nöjer mig, jag är verkligen glad att jag och hjärtat fick oss en heldag tillsammans, alldeles för oss själva. Nu väntar jag bara på att vi ska få nya köket och nya tapeter!

Jag har ju tänkt att vi ska ha biege/brunt, vitt och grönt i vardagsrummet eller rättare sagt några gröna detaljer för att få någon typ av färgklick. Jag hittade en supersnygg lampa på IKEA som jag verkligen ville ha, jag tror att jag ska beställa hem den om det nu är möjligt.

Här är en bild på lampan vi köpte till tvbänken


Skulle gärna vilja fylla på bänken med ytterligare en lampa


Här är alltså den större lampan jag skulle vilja ha brevid den svarta, det skulle vara skitsnyggt!
Måste ta några bilder på rummen i lägenheten nu när det verkligen börjar bli klart!

Kommentarer
Postat av: mah

LEMA LEMA, när planeras?

2008-10-05 @ 11:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0