VG på Nationella Engelska B!

Nu har jag varit och tränat, det känns bra. var lite off idag eftersom att jag var så mätt. Tyvärr är det så att jag blir så rastlös och uttråkad av att bara springa på ett band, jag vill göra massa saker.. Nina är värsta löparn men jag försöker iaf hålla koncentrationen en stund..

Imorgon är det nationella i matte A, taggar jag? nej. Jag har fått göra bort en redovisning nu som jag har skjutit på i hundra år, jag har översatt "I have a dream"-talet och jag har gjort bort engelska b nationella talövningen, jag fick VG på den och det gör att man vågar ta i lite, man känner att det man gör ger resultat. Jag pratade också med läraren i organisation&ledarskap, han sa att jag ligger mellan G och VG, nu ska jag ta i så att jag kan få ett VG! känner att jag skryter lite men det måste man få göra när det verkligen går bättre än väntat tycker jag :)

Nej hörrni, nu ska jag plugga lite matte och börja min Hemtenta om depressionen under mellankrigstiden och kalla kriget, kul kul!

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0