5 dagar kvar till flytt nu!

Det är mycket jobb och mycket skola just nu så jag skyller på det, förlåt för dålig uppdatering. Jag har fått ordning på skolan nu känns det som, jag vet vad som ska göras och jag kommer att få godkänt i ämnena jag har åstadkommit IG i. Jag kommer tyvärr att ligga efter även i år med en kurs tror jag men det tar jag lätt igen nästa år ;) Skolan börjar tagga ner nu och det finns mer tid för hjälp om man behöver, det är bra!

Nu är det bara 5 dagar kvar till flytt, jag är så taggad! Johan berättade att dom ringt om bordet idag och det finns nu i umeå!  Vi skulle kunna få komma och hämta det i slutet av veckan vilket passar perfekt, då tar vi det direkt till lägenheten! jag älskare! det kommer att bli så bra med alla sprillans nya möbler vi har i källaren, fortfarande oöppnade! PERFEKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0