Stress i vardagen

Nu har jag blivit överflyttad till nya plattformen, inte så stor skillnad förrutom färger och lite sånt.. Jag är hur trött som helst idag, jag vill bara krypa ner under täcket igen och glömma min huvudvärk men det ska jag inte göra, måste vara vaken tills jag ska till skolan. Det enda som håller mig vid liv är min hunger, jag håller verkligen på att bli uppäten innifrån, illa.

Idag måste jag på banken och fixa lite grejer, bland annat förnya mitt bankomatkort eftersom att utgångsdatum är sista maj. Då måste man sitta och vänta bland alla tysta människor, det enda man vill göra är att prata jättehögt eller nysa med all sin kraft.

Ikväll ska jag plugga, träna och kolla på tv!
det är min plan och jag njuter av stillsamheten i denna underbara vardag.
Jag slipper stressa till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0