Mer inredning till lägenheten!

Jag måste fara och jobba, jag orkar inte, orkar verkligen inte. funderar på om jag ska ta det riktigt ordentligt, jag menar både sopa och skura golven, putsa fönsterna och rengöra trappräcket. detta kommer självklart att ta tid men jag måste komma ut härifrån. jag står inte ut. nu har jag suttit inne NÄSTAN hela dagen och pluggat eftersom att en liten fågel viskade i mitt öra att jag faktiskt var ledig idag!

Dessutom har jag suttit och klurat på inredning till lägenheten, det kommer att bli riktigt bra, jag hoppas innerligt att johan samtycker! ;D Han har förresten beställt matgruppen ABBE som vi tittade på för ett tag sedan och jag känner mig helnöjd! Han berättade att tjejen i kassan sa att han varit smart som beställt den nu och inte nästa månad för vid månadsskiftet skulle de avsluta kampanjen, så då skulle gruppen gå upp till 6500:- eller något sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0