Kulturnatta 2008

Kulturnatta 2008 kommer att suga så jävla hårt. det kommer inte alls vara någon hitt. hoppas iaf att det blir fint väder! alla små fjortisar kommer att springa omkring fulla på torget och alla seniorer kommer att tycka att det är för nymodigt. Jag själv tycker att det skulle vara tuser resor roligare om det hade varit något bra band på scen, det enda som lockar är Afasi och Filthy som jag aldrig lyssnar på i vanliga fall, pinsamt umeå.

Idag är det jättefint väder ute! jag sitter i min nya blåa tröja från HM och känner mig väldigt sommrig. Idag är det 11 dagar kvar tills flytten äger rum och jag längar lika mycket idag som igår! jag önskar att kvinnan som bor där flyttar under helgen, då får vi nycklarna några dagar tidigare! Vi tycks ha fyllt upp så många flyttkartonger och johan säger att vi ska vänta med att köpa mer möbler nu för att vi inte vill att det ska bli så fullt men jag tror tvärrt om. jag tror att det kommer att se väldigt tomt ut. jag menar sakerna som johan har haft i lägenheten nu har varit i ett rum. nu är det nästan 8 rum som ska fyllas. det här kommer att bli så kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0