dyrast present vinner.

Igår köpte jag iaf johans födelsedagspresent och han kommer att bli jätteglad. tyvärr gillar jag inte presentkriget jag har som går ut på att dyrast present vinner. Johan satte ribban när han beställde en ny telefon åt mig i julklapp. Sedan dess har ingenting kostat under 500:-. Visst, 500:- tänker ni, det är ju ingenting men problemet kommer när han köper asbra högtalare och en baslåda till mig, jag köper en tvhylla med vitrinskåp, han ger mig en ny mp3spelare och nu sitter jag här med en present som verkligen är top notch! Jag hoppas innerligt att han blir glad. annars får han aldrig mer någon present ifrån mig! Dessutom fick han grejer av mig på IKEA när vi var där för 1700:-, jag är snäll jag.

Hur har dagen varit då?
fråga mig inte för jag har ingen aning. Någon måste ha slagit mig inatt, jag har sovit som ett spädbarn fram till klockan 14.00 idag vilket jag finner väldigt underligt eftersom att jag gick och la mid tidigt igår. 00.20?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0