Duktiga tjejen!

Idag hoppas jag på att få undan några skolarbeten, vi har börjat med ett nytt projekt som ska vara klart om 8 lektioner. Det känns bra eftersom att jag faktiskt snart är färldig med mitt arbete ;) under dagen har jag varit så irriterad över att min mentor aldrig är på skolan och när det visar sig att jag inte får göra omprov längre så rann bägaren över. jag blev arg och sa att jag vill ha en ny mentor, det var tydligen väldigt komplicerat att ändra såhär i slutet av läsåret men skam den som ger sig!

Victory för mig! jag går hem från skolan idag med mål om färdiga arbeten innan kvällens slut och en ny mentor.

Kommentarer
Postat av: Ludde

han äger det

2008-05-22 @ 16:37:05
URL: http://ludwigpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0