Bloggtorka

Jag har bloggtorka, detta har pågått ett tag nu och jag finner inget bot på detta. Det känns meningslöst att skriva när jag har mina dagliga besökare men ingen kommenterar. skriv dåliga saker, skriv att min blogg suger så vet jag iallafall att jag borde skriva något annat för att ni ska gillaren. det här kommer att vara en dålig period tills ni skriver till mig vad ni vill läsa om!
vill ni se mina hemska klädval på mornarna?
vill ni läsa om mina djur?
vill ni veta vad jag ser på tv?
vill ni veta vad jag äter till middag eller läser för bok innan jag somnar?

Kommentarer
Postat av: jens

jag vill veta dina hemligaste hemligheter. som tillexempel när du är naken.

2008-05-13 @ 14:48:09
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg Johanna!! Hoppas att flytten blir bra nu, vilket jag tror den blir!

2008-06-13 @ 17:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0