att fly från problemen

Åh. jag vill bara fly från alla prov och inlämningsuppgifter, jag dör snart!
Det händer någon eller några gånger per dag att jag kollar igenom allt som är ogjort och det känns som att listan är oändlig. jag har ca.7 omprov som ska göras bort innan den 11 juni gärna innan den 30e maj för att jag ens ska få godkänt i ämnet. Jag kommer aldrig att hinna detta pga informationsbrist. min mentor är ALDRIG på skolan och det går inte att få kontakt med henne för att hon befinner sig ständigt på tjänsteresor vilket gör saker och ting lagomt krångligt för mig. JAg har ingen aning om vad jag borde prioritera och jag har ingen aning om hur mycket tid som finns för att göra bort gamla prov. det är riktigt illa nu. Jag har ogjorda prov från ettan.

Kommentarer
Postat av: Lina

SVAR:

Nämen, tack. Vad snällt sagt.

Ha en fortsatt bra dag! :)

2008-05-15 @ 10:12:29
URL: http://linalinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0