33 grader varmt!

Valborg blev jävligt taggat! Hur roligt som helst :)

Idag har det varit 33 grader på våran altan, det gillar jag verkligen! tyvärr har jag jobbat idag och missat det finaste, slutade tre så jag hann iaf få sol på kinderna.. Nu har jag tänkt ställa mig och sortera undan reklamen, näst sista veckan nu, jag sa upp mig i onsdags så äntligen slipper jag skiten! såklart kommer jag ju att hjälpa nina när hon behöver hjälp med utdelningen men inga egna distrikt, SKÖNT!

Nää, hörrni!
Det blev ett kort inlägg med mer hoppas jag kommer, bara inspirationen faller in :)

image474

Kommentarer
Postat av: lemis

VALLE!!!!!!!! :D :D :D :D
Det dög.

2008-05-04 @ 15:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0