Soffgrupp till lägenheten

Äntligen fungerar bloggen igen! är det bara jag som har haft svårigheter hela dagen med inloggningen?

Nu har vi äntligen kuverterat klart, skönt som tusan att få lite mer pengar. Tyvärr så känner jag att det inte spelar någon roll eftersom målet med pengasparandet har varit England i sommar meeeeen. Det hände något igår som inte var så uppskattat. EF meddelade att det inte blir av någon resa, vi ska få välja en ny resa men det kändes inge kul. Vi har ju som sett framemot just Bournemouth :/

just det, Johan fick ju lägenheten och jag har pratat med mamma lite smått om flytt, hon låter positiv och det är nästan som om hon har insett att jag ändå snart kommer att flytta. Det enda hon säger att att hon inte vill att jag flyttar om jag inte kan betala hyra, mat osv. men förhoppningsvis så löser det sig iochmed jobbet på McDonalds, Reklamutdelningen och Städningen.
Jag har kikat på lite möbler idag, tänkte hjälpa älsklingen lite :) har hittat en dösnygg soffa, borde egentligen inte göra reklam för den eftersom att alla kommer att köpa den isf meeeen, jag kan inte hålla mig!

image438

Denna skulle passa perfekt i vardagsrummet! Hoppas bara att johan gillaren :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0