Rektorn, god för 16 miljoner svenska riksdaler.

Japp, årets kanske drygaste dag.. Stog på schemat att vi började klockan 12, gjorde vi det? nej. Läraren kom in i 2 minuter, skrev på tavlan att vi skulle plugga inför provet och sedan gick han. kunde han inte ha lagt upp det på progress så att alla inte hade åkt in till skolan helt i onödan. klockan 3 hade vi en halvtimmes lektion och sedan sprang jag och K till bussen.  så ja... 20 minuters lektion under hela dagen.

Nu är jag så jävla less på den här satans skolan att jag exploderar! istället för att försöka lägga pengar och tid på att skaffa en speciallärare till skolan för de som behöver extra hjälp så skaffar dom tre nya rektorer varav en kommer att skapa en innebandyinriktning! så satans meningslöst. 4 rektorer för typ 6 klasser!

Tydligen så har översten percis köpt umeås dyraste kåk, renoverat upp den och flyttat in. Det hade jag tyckt var imponerande om han verkligen kämpat och var en trevlig person men ajg tycker verkligen inte alls att han är trevlig, känns som att han inte gör mycket själv förrutom att säga till andra vad dom ska göra och spendera sina pengar. varför inte investera pengarna i någonting vettigt, som fler kompetenta lärare?

Nej, fyfan. Nu ska jag byta om och fara på Powerstriken som börjar 17.30



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0