Reklamutdelning

Dags för jobb igen, det är fint väder ute så det ska inte bli något större problem, dessutom har jag fått mig en kärra nu så då blir allting ännu smidigare! Egentligen skulle jag har åkt ut klockan 10 men min kära far åkte utan mig, han skulle på träning, jag som tänkte åka med honom blev kvar hemma. Han kommer hem egentligen när som helst. Jag skulle vilja göra allt detta medans det är fint väder ute så jag hoppas att han kommer snart :)

Resten av familjen har precis klivit utanför dörren påväg till backen, det suger att jag inte kunde följa med :/ Det är världens bästa snowboardväder idag, dont u think?!

Nej, nu ska jag ta på mig lite mer kläder så att jag är färdig när pappsen kommer!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv; eftersom sheltisar är vallhundar vill de vara nära flocken (familjen), då det är rätt lätt att få dom att gå utan koppel. men visst, om de ser en hare kan de springa ändå!

2008-03-16 @ 18:19:15
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0