Ny lägenhet

Idag har Johan, jagoch Nicklas varit och kikat på en av lägenheterna som Johan stog på kö till. Över lag så var den jättefin! Stor toalett med badkar, rymligt kök med fin spis+ugn och vardagsrummet var jättefint, ljust med jättesnyggt golv! Sovrummet till vänster om vardagsrummet var stort och fint och det andra sovrummet blir superbra som kontor :) Väldigt mycket förvaringsytor vilket är toppen och inflyttningen är samma dag som utflyttningen är härifrån, vilket flyt! Han står tvåa nu men om 1½ timma så måste ettan ha tackat ja men hon hade tydligen inte ens varit där och kollat på den så chansen är stor att Johan får den! Efter sommaren hoppas jag på ett jobb så att jag också kan flytta in!

image436

Kommentarer
Postat av: Sara

kul med nåt nytt!

2008-03-19 @ 11:10:22
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: MMMMMMMMM

Hahahahaha eller hur! Jag blev lite skrajsen och svarade inte! HA! Ja för det är ju Downs syndrom han har ;D Maaaaaaaaaaah, vad ska jag göra när du är i fjällen då? Cebann nnnnnnn nnnnnn

2008-03-20 @ 10:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0