Hemma igen!

Nu är jag hemma igen :) dålig uppdatering för att vi varit i Nalovardo! Det har varit toppenbra, backarna var underbara och vädret perfekt. Idag har jag varit och kuverterat på mammas jobb, jag Nina och sanna har suttit och förberett ett utskick för universitetet, det gick smärtfritt och vi ska dit och fortsätta vårat slavarbete imorgon, tur att man får 91:-/h iallafall.

Ikväll har jag och Nina varit och tränat i en timme och det var fantastiskt skönt kan jag lova er, för att inte tala om duschen jag precis har tagit. Nu tänker jag gå över till flickan i graven brevid och måla hennes naglar. Hej.

Kommentarer
Postat av: jenny

åhh jag vill också åka bort!

2008-03-26 @ 13:21:47
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0