Flytt

Idag har jag varit hemma, bara suttit vid datorn och klurat på massa fiffiga saker :)
Johan ska på spelning ikväll så jag tänkte åka hem till honom ikväll så att jag är där när han kommer hem,då ska jag bjuda på något smaskigt bakverk men jag har ingen aning om vad! Det lutar åt Amerikansk Äppelkaka men vi får se! Ikväll ska jag iaf inte missa Let's dance :) Åker kanske in till stan efter det.

Suget efter en lägenhet ökar och jag vill verkligen flytta med Johan i sommar, eller ah, när det nu blir. Jag var på en anställningsintervju igår på McDonalds, jag hoppas innerligt att jag får jobbet, då kanske mamma och pappa släpper efter lite. De vill inte att jag flyttar förän de vet att jag kan betala hyran. Jag tycker att det är en bra lösning att bo med johan, dela på hyran och sånt. Ska försöka prata med mor och far vet bara inte när.

Kommentarer
Postat av: lemileman

hahahahaha den fina bilden är från våran sommarkväll förra året då vi just köpt alla klänningar!

2008-03-14 @ 15:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0