Död man utanför dörren

Igår när jag var ute och jobbade så sprang jag upp i ett trapphus med reklamen i högsta hugg, när jag kommer till första våningen så möts jag av en underbar syn:

image430

Det finns inget bättre än människor som verkligen visar på en gång att dom inte vill ha något istället för de jobbiga människorna som har satt upp lappar man måste läsa med förstoringsglas! Puss på stora skyltar!

på våningen över så upptäckte jag någonting nytt:

image431



Den här typen av konst tilltalar mig! Killen som bor här har tydligen ett gott sinne för humor, det värsta var nog kanske att jag stod och skrattade, och att jag faktiskt tog två bilder! Jag tror att han stod innanför dörren och kikade på mig genom titthålet med ett stort flin på läpparna!
det skulle jag ha gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0